Archive for 7 septembrie 2009

La plimbare printre bolovani !

Pe tocuri… pe unde?.. printre pietris si bolovani, pe unde? … prin ploaie si noroi? Mai bine merg desculta. Pe locuri, fiti gata, stau la soare pe seslong… si n-am tocuri, tu stai pe pres? Stai cu mine. Simplitatea se vede prin cuvinte, gesturi si privire. De ce s-o ard miseleste cand pot s-o ard cu un foc de la bricheta? Ca doar face parte din aceeasi lume si e facuta din acelasi material uneori sintetic. Rezista impotriva lucrurilor grosolane desi este fragila. N-ai sa intelegi vreodata ce zic eu aici, insa, poate nu-i momentu’.

Sapun lichid si lumanari!

                      bath

Obisnuiam cand imi era frig, sa-mi umplu cada cu apa calda, sa pun mult sapun lichid in ea ca sa faca spuma, sa-mi aprind cateva lumanarele si sa stau in apa cu lumina stinsa ore intregi, pana mi se increteau degetele. Acum a montat tata cabina de dus si… s-a dus relaxarea mea… insa, am gasit o alta metoda grozava pentru a ma relaxa. Stau in dus si las apa fierbinte sa curga pe mine 😀 e aproape la fel de tare, numai ca e un pic incomod, imi vine sa ma topesc de lene si n-am unde sa ma intind, n-am spatiu. Acum cateva zile am observat-o pe mama foarte incruntata, era nervoasa din cauza faptului ca pe lista de intretinere, apartamentul nostru avea cei mai multi metrii cubi de apa consumati. … 😀 … imi era jena sa-i spun ca eu consum ca mafalda tone de apa. Am lasat-o sa uite un pic de metrii cubi de apa… si am inceput sa vorbesc cu ea diferite chestii ca s-o binedispun, dar, nu stiu cum a venit vorba din nou de metrii masii cubi de apa… si iar s-a intristat. Ea credea cu tarie ca administratorul blocului a incercat sa o fraiereasca punand la calcul mai multi metrii cubi de apa decat am consumat. A inceput discutia si i-am spus despre metoda mea de relaxare. 🙂 S-a infuriat destul de tare, dar mi-a si zambit, avea cel mai dragut zambet din lume 🙂 exact zambetul mamei cand copilul ei greseste, il cearta un pic ca sa fie rea si apoi il ia in brate … „deci asa faci fata, ha?… stai ca lenesu cu orele in baie si lasi apa sa curga pe tine, fara sa te gandesti ca apa costa”… „pai fata, cateodata simt nevoia sa-mi limpezesc creieru :D” …”ia sa vezi tu de acum ce’o sa ti se mai limpezeasca creierul cand o sa vezi ca nu mai ai bani in portofel” … „aaaa, pai nu fata… ca nu mai consum, o sa-mi cumpar o cadita pentru copii si’o sa ma balacesc in ea” … „da, da si cateva ratuste de jucarie sa ti le pui pe langa tine” … Am dat de naiba, adevarul e ca, sa ajungi sa platesti pe timp de vara 5-6 milioane la intretinere e destul de mult, cred ca am sa-mi cumpar o cadita… la ratuste renunt, nu ma dau in vant dupa ele 😛 Discutia cu mama a continuat: „eu inteleg ma fata ca la cat de cald e afara, tre sa-ti faci dus de 3 ori pe zi, da’ nu sa stai cu anii in baie cu apa pe tine, asta-i moft” … „lasa mama ca altii nu vad apa cu zilele”… „aia’s nesimtiti… mi se face rau cand intru in lift si simt miros de nespalati, dar laso’ncolo de treaba, nici ca tine, nici ca ei” …

Stateam si ma gandeam la metrii cubi de apa si la vecinii mei, niste oameni pentru care as da de pomana sapun si apa din belsug, iar pentru cei din tramvaie si masini, as chema pompierii sa-i racoreasca… eventual sa le dea si cateva bidoane de apa pentru acasa… Nu vreau sa fiu rea, dar nu inteleg de ce oamenii nu prefera sa se relaxeze intr-o cada cu apa calda cu spuma si lumanari aprinse pe langa ei… nu e cine stie ce… dar face bine…